Úvodní stránka
» Často kladené dotazy
» Dotazy k e-shopu
» Jak dlouho musím čekat na zboží, které momentálně není skladem?
Jak dlouho musím čekat na zboží, které momentálně není skladem?
Zboží, které je u nás skladem expedujeme v co nejkratším možném termínu. Zboží, které je skladem u našeho dodavatele, bude odesláno po naskladnění (tuzemský dodavatel 2-5 pracovních dní, zahraniční dodavatel 5-10).
Informace, týkající se dodání zboží uvádíme vždy do potvrzení objednávky, které zasíláme na (zákazníkem zadanou) emailovou adresu.
- Spojovací materiál
- Tesařské a stavební kování
- Kotvící technika
-
Nářadí a nástroje
- Vrtáky
- Lepidla, silikony a příslušenství
- Příslušenství pro pily a brusky
- Bity a příslušenství
- Utahovací nástroje
- Pily a pilové listy
- Nože a čepele
- Kleště
- Kladiva a palice
- Závitořezné nástroje a příslušenství
- Svěrky a svěráky
- Úložné systémy
- Měřící nástroje
- Lepicí pásky a fólie
- Pracovní rukavice
- Ostatní nářadí a doplňky
- Ložiska a řetězy
- Montážní technika
Jsme vám k dispozici
Roman Havlíčeke-shop, internetový specialista
info@sroubyonline.cz
Pondělí - Pátek 7.00 - 15.30